۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

تا پایان سال جاری؛

سالن والیبال دشتی تکمیل می‌شود

سالن والیبال دشتی تکمیل می‌شود

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی گفت: سالن ورزشی والیبال دشتی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح پنج شنبه در نشست با جمعی از ورزشکاران شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: ورزش به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین سلامت و گسترش نشاط و شادابی در جامعه است و جامعه نیازمند است افرادی داشته باشد که از سلامت روحی و جسمی برخوردار باشند.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: یکی از هفته‌های خوبی که در تقویم ما نامگذاری شده است هفته تربیت بدنی و ورزش است که به خاطر ارج نهادن به جایگاه ورزش و نقش آن در بالندگی جامعه صورت گرفته است.

وی با اشاره به احادیث و روایات تصریح کرد: در کلام بزرگان دین در مورد ورزش و آمادگی جسمی تاکید فراوان شده و اثرات آن بر توسعه و امنیت توان دفاعی و نیز پویایی جسمی، روحی و شناختی آحاد جامعه حائز اهمیت است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ورزش در کلام امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: نشاط جامعه و اعتلای نام کشور از دستاوردهای ورزش است و ارزش اهتزاز پرچم مقدس ایران در عرصه‌های بین المللی ورزش به ویژه در برهه کنونی که که تمام نگاه دشمن به ویژه در حوزه بانوان به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، کمتر از ارزش دفاع در راه میهن و نظام نیست.

سالن والیبال دشتی تکمیل می‌شود

وی تاکید کرد: یک جامعه پویا و توسعه نگر بدون ورزش به پویایی و بالندگی دست نخواهد یافت.

فرماندار شهرستان دشتی با قدردانی از تعامل سازنده مدیر کل ورزش و جوانان استان، برنامه‌های شهرستان در حوزه ورزش را برشمرد و افزود: پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت احداث یک سالن والیبال با معیارهای ملی و بین المللی در سطح شهرستان انجام شده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشتی در حال پیگیری جهت احداث خانه کشتی در شهرستان هستیم گفت: در حوزه ورزش‌های رزمی خاص بانوان برخی لوازم و ملزومات خریداری شده که به محض آماده‌سازی سالن در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

وی از تلاش‌های لازم در جهت استفاده از ظرفیت‌های صنعتی شهرستان در حوزه ورزش خبر داد و گفت: کار بهسازی سالن‌های ورزشی شنبه، بادوله و کاکی در حال انجام است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم قرار گرفتن شهرداری‌ها و برخی دستگاه‌های اجرایی در کنار هیأت ورزش‌های همگانی تصریح کرد: در مورد اعزام ورزشکاران علیرغم وضعیت مالی نه چندان مناسب شهرستان با کمک برخی از ظرفیت‌های استانی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6267143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha